Eind maart is het programma voor 2017 bekend gemaakt met het uitgeven van het programma- boekje. Maar hiervoor stonden alle activiteiten zover als bekend al op de website en werden belangstellende via facebook op de hoogte gehouden.
Begin april is het programma voor 2016 bekend gemaakt met het uitgeven van het programma- boekje. Maar hiervoor stonden alle activiteiten zover als bekend al op de website en werden belangstellende via facebook op de hoogte gehouden.
Het jaar begon goed. In februari is Annemiek Hemmink in het bestuur gekomen en in maart Johan Groot Roessink. Het bestuur was met 13 personen weer compleet.
Begin april is het programma voor 2014 bekend gemaakt met het uitgeven van het vernieuwde programma boekje. Maar hiervoor stonden alle activiteiten zover als bekend al op de website van de Oranje vereniging.
Begin april is het programma voor 2013 bekend gemaakt met het uitgeven van het programma boekje. Maar voor de echte feestganger was het al eerder te lezen op de website van de Oranje vereniging.
Begin april is het programma voor 2012 bekend gemaakt met het uitgeven van het programma boekje. Maar voor de echte feestganger was het al eerder te lezen op de website van de Oranje vereniging.
Begin april is het programma voor 2011 bekend gemaakt met het uitgeven van het programma boekje.
De festiviteiten rondom Koninginnedag begonnen op vrijdag 30 april om 11.00 uur met het Emperfestival. Dit jaar hadden 74 kinderen totaal 29 acts ingestudeerd.Na de opening door de voorzitter en de Burgemeester kon het strandfeest beginnen.
In de wintermaanden zijn een aantal heren van het bestuur druk geweest met een interne verbouwing van het toiletgebouw. Het aantal dames toiletten is uitgebreid van 6 naar 10 en bij de heren is een extra plasgoot voor 3 personen geplaatst. Begin april is het programma voor 2009 bekend gemaakt met het uitgeven van het programma boekje.
Op 20 januari was er een gezellige avond voor alle bestuursleden en vrijwilligers met hun partners in het Oortveld. Voor deze gelegenheid was het Oortveld omgetoverd in een jungle zodat we alvast in de stemming konden komen voor april. Het achterste gedeelte van de zaal was ingericht als een casino waar iedereen een gokje kon wagen. Nadat iedereen blut was gespeeld op Jantine na ging de muziek wat harder en kon er gedanst worden. Dit alles ging gepaard onder het genot van een hapje en drankje.
Op 20 januari zijn we het jaar begonnen met een gezellige apres ski avond voor het bestuur en alle vrijwilligers met aanhang. ’t Oortveld was voor deze gelegenheid omgebouwd tot een apres ski hut ten midden van de besneewde bergen en natuurlijk ontbraken de apfelstrudel en gluhwein niet. Zelfs de kleding van de gast-vrouwen en heren en de gasten waren in stijl. Verder genoten we van een heerlijk oostenrijksbuffet en de diverse drankjes.
Een jaar met veel evenementen i.v.m. het 60-jarig jubileum van de O.V.E. of te wel het jaar van “ Empe op Stelten”.
Al vele jaren organiseert de Oranjevereniging Empe op Koninginnedag een playbackshow voor de kinderen. Sinds enkele jaren is deze playbackshow aangevuld met een culturele middag voor volwassenen. Dit totale programma voor jong en oud heeft de naam Emperfestival gekregen. Koninginnedag Empe is een dag vol gezelligheid.
In februari is Jaap Weijenberg toegetreden tot het bestuur, waardoor het bestuur weer uit 13 personen bestaat. Verder is er in het voorjaar vaste buitenverlichting aangebracht op het feestterrein en is in april het volledige programma bekend gemaakt door het verspreiden van het programmaboekje.
Na de ledenvergadering van 25 oktober 2000 was er nog een vacature voor een bestuurslid. In februari 2001 is deze opgevuld door Erik Brink. Hij heeft als functie 2e penningmeester. In de wintermaanden zijn weer veel voorbereidingen geweest waaronder diverse overleggen met o.a. de Skeelerbond en de Emper Tour Ploeg. In april is het volledige programma bekend gemaakt door het verspreiden van het programmaboekje.
Alhoewel de Bilt regen voorspelde, leek het Dinsdagmorgen mooi weer te zullen worden, toen er een aanvang gemaakt werd met de kinderspelen, waaraan ruim 80 kinderen hebben deelgenomen. Om kwart voor 9 werden de kleinen bij de school opgesteld en werd naar het feestterrein gemarcheerd waar de heer Dolman de leiding had met mevrouw Dolman en de Heer Siersma.